Smy_1 tamda bugün suni sancı ile doğum yapıp kızımı kucağıma aldım şükürler olsun.1 şişe serum sadece 4 cm açıklık yaptı daha sonra 2.siseye başlayınca sorularım sıklaştı bn 4 cm sonrası epidural yaptrdim inanın ne ara 7 cm açıklık oldu anliymadim ağrısız sisiz rabbime şükürler olsun doğum yaptım ayrıca suni sancı denildiği kdarda nefes kesen bisi diildi dediğim gibi ilk şişe 4 cm r kadar açıklık yaptı bnde daha sonrasi epidural.oldugum ocin.sancilaro hissetmedim