Annebebek012 Çok sişmesi ve kızarması normal mi ilk çocuğum da da çok ağrıdı ama bir de yan etkileri olabilir mi aşırı halsizim dermanım yok hiç birşey yapmaya bilenler cevaplayabilirmi
Haticengin17 Benim de oyleydi tekrar tekrar gittim ebeye normal dendi 4 gunde gecti buz koydum parol aldim Allah yardimciniz olsun sadece gecici oldugunu bilin
Annebebek012 Haticengin17 halsizligi mahvetti ekstra kol agrısı buz koyayım bende parol atabilirsin dedi ama ilaç kullanmak istemiyorum bir kaç gün daha çekeceğim belli tesekkurler