Kızlar 4 aralık dogumum allah nasip ederse artik geceleri yatamaz oldum korkudan her an dusunur oldum zaman yaklastıkca cok zor oluyor sezeryan olucam ama spinal olmami soyledi doktorum sizde olan varmi nasl ayni durumda olanimiz varmi birbirimize moral olalım destek olalım