Longtighthugs Merhaba kızlar 37.haftamdayım bugün doktorum vardı alttan baktı bebek doğum kanalına inmemiş dedi tahmini ne zamana kadar inmiş olur ve indikten ne kadar süre sonra doğum olur ?
dilinkopsunemi-bisus Longtighthugs bu haftalara kadar inmediyse biraz zor inebilir siz yine de egzersizlere devam edin.
Meltemmms Onu bilmiyorum üstte kalsın. Benimde 33.haftada girdi kanala korkuyorum inşallah doğmaz hemen 🥲 daha 34+3 üz