bernacelik2510
Malasef ev taşıma işim var bu durumda beni çok yoruyor artık bu kasik ağrısıni biseylere baglastirmaya çalışmaktan yoruldum çatı muayenesi oldum geçen hafta ondan kaynaklimi cokmu yorulup üşütüyorum ondan kaynaklimi yoksa dediğiniz gibi sona yaklastigim icinmi bilmiyorum ama çok aksatici olmaya başladı sancı kasılma ara sıra geliyor ama yoğun değil 🙏