Kizcelerim herkese hayırlı geceler tecrübeli annelerimden yardım istemeye geldim kilolu yani göbekli hamile kalan bir anne adayıyım hem alt karnim hemde üst karnım var hareketleri çok şükür hissediyorum bi sorunum yok kilosu da 24 haftalikken 728 grm di doktorum ondada bi sorun görmedi ama sorum şu bebeğimi alt karnim da değil göbek deligimde hatta bugun göbek deliğimin biraz üstünde hissediyorum ve sanki göbeğimi üstten biri çekiyor gibi anlamsız hissediyorum internete baktım ama pek bişey anlamadım sizin de boylemiydi 26 hafta oldum karnım da çıkmadı azıcık bişey var kendi göbeğim gibi oda kafama takılıyor ama bebeğimin hareketini ve kendisini dedigim gibi göbek deliğimin orda ve üstünde hissediyorum garip oldum size danismak istedim cevaplarsaniz çok sevinirim uzun oldu hakkinini helal edin simdiden teşekkürler 🫶