Telaşlanmayın benimde ikizlerim oldu bu ay. Belirli bir haftadan sonra fark oluyor ve kapanmadı benimkilerin farkı. Kilo inanın önemli değil başka bir sorun yoksa. Kızım 2300 doğdu oğlum 2800 ve oğlum küveze girdi 8 gün. Kızım çok şükür girmedi hep bizimleydi. Kilo farkına bende çok takıldım oğlum son kontrollerde 440 gram aldı kızım 200 gram civarı aldı ama sonuçta sağlıklı doğdular çok şükür