Gulcan123
Merhaba kızlar, 4 haftalık hamileyim.ilk doktora gittiğimde doktorum karından baktı ve kese gözükmedi erken olfuğu için gözükmemesinin normal olduğunu belirtti. Eve geldim ve hafif kahverengi akıntım oldu doltorumu aradım dış gebelik olmasın gel alttan bakalım dedi. Alttan baktığımızda keseyi gördük,dış gebelik yok fakat bebek tüplere yakın yerleşmiş dedi. Tüplere doğru büyürse almak zorundayız dedi. Düşük iğnesi yapıldı ve progestan ilaç verdi. Çarşamba günü tekrar gideceğim ama moralim çok bozuk. Başına böyle bişey gelip de kornual gebelikden normal gebeliğe dönen var mı lütfen bilgi verir misiniz? Teşekkürler