A-engin10 Kızlar saat gece 4den beri hastanedeyum aşırı kanamam var serum ilaç fitil bir türlü kesilmiyor nolur dua edin kızıma bişey olmasın, 😪
Demetrana A-engin10 RABBİM yar ve yardımcın olsun canım inşallah ayetel kürsi Fatiha ihlas felak ve nas oku üfle karnına sür bol bol salavat getir RABBİM peygamber efendimizin Hz Muhammed sav in yüzü suyu hürmetine bebeğimi bana bağışla diye dua et ALLAH’ın izniyle kanaman kesilir inşallah mutlaka dediklerimi yap ama
Drnzgn A-engin10 Allah yardımcınız olsun canım inşallah durur biran önce kanaman birşey olmaz bebeğine kaç haftadasin
Symnr24 Tam bir hatadır bende yaşıyorum kanamam durmadı . 8 haftalık tüm şimdi 9 haftaligim . Allah büyüktur korkmayın . Bende kaybettim korkusuyla gitttim ama çok şükür bol bol dinlenme ve yatış dedi bende evde istirahatteyim iyi düşünün iyi olsun 🤲
Aysemm44 kahvesever__ 12+3 heralde arkdsn bebeği bi yorumda görmüştüm Allah yardımcısı olsun inşallah
Kafiye34 A-engin10 Allah şafi ismiyle şifasını gönderir inşallah benimde 3 düşüğüm olmuştu o acıyı bilirim.çok geçmiş olsun
A-engin10 Drnzgn eve geldim canım hala devam ediyor ama biraz azaldı şükür iğne fitil verdiinsallah kesilir