Rabiazeybek bende aynı şekildeyim 16+4 kahverenği akıntım var 4 gündür ve regli olucakmısım gibi sancı giriyor kasıklarıma doktorum normal dedi yani benim zaten riskli gebelik o sancılar içinde Progestan ve nidicard kullanıyorum biraz daha az hissediyorum en azından