Mrstutii çok klasik olacak ama bebeğin kilo alımı iyiyse dr mamaya gerek duymuyor bebek sadece aç olduğu için emmek istemez kendini güvende hissetmek için size yakın olmak için vs sebeplerden meme ister zaten ilk 3 ay gebeliğin devamı sayılıyor o yüzden sürekli sizinle olmak istiyormuş bence mamaya geçme günde 3 Lt su içersen zaten yeterli sıvıyı almış olursun hiçbir mama anne sütünün yerini tutmaz kilo alımı iyiyse mama verme derim benim büyük kızıma mama verdim aptamil ve aptamil ar karıştırıp veriyordum kilosu çok güzeldi ama bağışıklık için aynı şeyi söyleyemeyeceğim sürekli hasta oluyordu küçük kızım mamayı hiçbir şekilde kabul etmedi sadece beni emdi çok kilolu değildi ama bağışıklığı güçlüydü kolay kolay hasta olmadı ben hasta olsam bile ona bulaşmadı