Sadecemavii Zaman ne kadar hızlı geçti. Son 99 diyor uygulama, bu dönemde aşırı enfeksiyon çıktı bende sürekli akıntı başladı, doktorum şase verdi ama faydası da olmadı sanırım, bu sorunu yaşayanlar, siz neler yaptınız bu durumda?
buket07 Sadecemavii aaaa An itibari ile benimde son 99 🫶🏻 geçen haftaki tahlillerimde benim de idrar yolu enfeksiyonum çıktı. Antibiyotik kullanıyorum
Demetrana Sadecemavii Benim 130 gün var bende de idrar yolu enfeksiyonu çıktı yarın sonucu göstereceğim günde 3 Lt su ve bir maden suyu çok ile yarıyor günlük çamaşır değişimi pamuklu iç çamaşırı kesinlikle naylon karışımı olmaması gerekiyor ortak tuvalet kullanmamak gerekiyor vs kaynımın nikahı vardı mecburen girmiştim lavaboya hemen enfeksiyonu kaptım ben zaten gebelik dışında da ortak lavaboya giremiyordum çok hassasım maalesef
Mimpie Sadecemavii benim de akıntım çoğaldı ama doktorum beyaz akıntı olduğu sürece sıkıntı olmaz, havalar soğudu akıntının çoğalması çok normal dedi. idrar yolu enfeksiyonu için de cranberry öneriyor. migroslarda satılıyor kurusu da olur
Sadecemavii buket07 ne güzel cinsiyet nedir isim düşündünüz mü? 🙏 Benimde tahlilde çıktı ama tek kullanımlık bi şase verdi doktorum bugunde akıntı başladı çok rahatsız oluyorum. Bu hafta içi tekrar test vereceğim antibiyotik vermedi bana ama verecek gibi duruyor..
Belkis1 34.haftadayım şuan geçen ay enfeksiyon çıktı 1 paket toz ve 5 günlük ilaç kullandım geçmedi idrar kültürü verdim temiz çıktı ondan sonda bişey kullanmadım ama ara ara akıntım oluyor ne yapsam bilemedim
Sadecemavii Belkis1 ben de anlamadım geçen ayda oldu yine tek kullanımlık şase verdi ondan sonra biraz rahatlamıştım ama şimdi hepten akıntı var yani bilemiyorum sürekli idrara çıkma hissi var ve yanma hissi..
buket07 Sword adı wincef. Bana çok iyi geldi sürekli idrarım var gibiydi ama yapamıyordum bir de yoğun kokulu akıntım vardı şuan tüm şikayetlerim geçti çok şükür 10 günlük bi hap. Son 3 günüm kaldı
Sadecemavii Demetrana size de çok geçmiş olsun. Günde 3 litre su asla içemedim bugüne kadar içebileceğimi de sanmıyorum bir litre anca ona ragmen tuvaletten çıkamıyorum bir de geçen hafta idrarı yaparken karnıma aşırı bir ağrı giriyordu sebebini sordum doktora emin olamadı enfeksiyondan olabilir dedi su içmeye de korkar oldum . Çözümü su içmek evet ama yanma hissi çok fena .