Gyno değil de direk Ferro sanol diye olan var onu alın hiç bulantı ya da mide ağrısı yapmıyor ben onu kullanıyorum. 14 hafta oldum ve bulantı falan bende de olmasına rağmen hiç bı sorun yok yatmadan önce içiyorum. Saat 10 gibi ve c vitamini aldığımw emin oluyorum (meyvelerden) hicbi sorun olmaz. Ayrıca prilam DR adında bulantı hapını kullanıyorum çok faydası var en azından kusmuyorsun