5858Buse Kızlar selam çalışabilir raporunu devlet hastanesinden alan var mı aramızda ? Benim çalıştığım şirket aldığım raporu anlayamadı size verilen raporun örneğini benimle paylaşır mısınız
gamzecgr 5858Buse ben özel takipliyim kendi doktorumdan aldım da özetle vaka:analık teşhis: 30.haftada çalışamaz raporu yazıyor
Sinemmm1 5858Buse ben devletten aldım. Normal aldığımız sağlık raporları gibi bir rapordu sadece rapor durumunda doğum öncesi analık çalışır yazıyor. Birde izin başlama tarihi olarak 20 Aralık yazıyor yani benim 37. Haftam yazıyor. Ama istediğim zaman raporu bozdurup çalışamaz raporu alabiliyorum
5858Buse Sinemmm1 En üstte işgörmezlik raporu yazıyo o kafayı karıştırdı aslında İzin başkana tarihi .25.12.2023 yazıyor bendede Rapor durumu.doğum öncesi çalışır yazıyor Bu şekilde değil mi ben doğru olduğunu düşünüyorum ama şirketin beyni pek basmadı
Sinemmm1 5858Buse evet bende de iş göremezlik yazıyor aynı şekilde. Sorun yok benimkinde sıkıntı olmadı verdim işyerine