Kızlar merhaba öncelikle 38 haftalığız dün gece bel ağrısı yaşadım sabah kalktığımda biraz vardı ama ayakta fazla kaldığımdan olabilir diye düşündüm akşama doğru şiddetlendi karnım uzun süre semsert taş gibiydi patlayacak gibi neredeyse bel ağrısı ve regl olacak gibi bir hissiyat yaşadım şuan o his gitti ama diğerleri devam ediyor sizce bu belirtiler doğum başlangıcı belirtisi mi ilk hamileliğim yaşamadığım için emin olamıyorum da üşüttüm mü diye de düşündüm ama yaşayan varsa çok memnun olurum paylaşırsa