Kızlar 29nda 39. Haftada doğum yapacağım Allah’ın izniyle. Sütüm olmamasından biraz korkuyorum bu sebeple hastane çantama bestlak damla ve rezene ekledim her ihtimale karşı. Şu anda göğüs uçlarımdan minik minik sıvı geliyor ama bestlak damlayı sizce 1-2 gün önceden kullanmaya başlasam mı? Bu konuda bir öneriniz var mı?