Busradc-1928 Philips almıştım 3,5 yıl önce :)
Çok sık kullanıyordum (2 saatte bir)
- bebeğim emmiyordu. Sağarak besliyordum.
Çok sık kullanmamdan ötürü çok fazla bozluyordu.
18 ayın içinde 3 defa değiştirildi yerine sıfır verilmişti.
Bu sadece 18 ayın içinde olmuştu.
Herhalde benden bıkmışlardı:) bende bu durumdan fazlaca sıkılıyordum. Yeni göğüs pompası gelene kadar göğüslerim taş kesiliyordu. Baya çekmiştim yani. Çekim gücü çok iyidi. Yeni markaya geçememiştim. Benim başıma bu gelmişti. Tabi herkesin başına gelecek diye bir şey yok. Ama çabuk bozuluyordu. Benden bu kadar