Ayferfeneer F84 bilmem ben cok memnunum travellerin hepsi ağır ben beğenerek kullanıyorum bastonda aldım gb pocket uçağa girebiliyo diye. Yine olsa yine mima alırım heralde ya bilmem tercih meselesi