cennettemel benim de kafa çapının geriden gelme gibi bir durum vardı, ama geç döllenme olduğum içinmiş. 3 hafta gerilik gözüküyordu, doktor yapısal ya da pozisyon kaynaklı olabilir dedi. makat geliş duruyordu. bu pozisyondayken basıdan kaynaklı yanlış ölçülebiliyormuş. en son 29. haftamda gittim, baş aşağı dönmüş. o zaman düzgün bir ölçüm yapabildi. kafası 1 hafta geride şuan sadece. doktorum da dışındakilerle değil içindekilerle ilgileniyoruz, detaylı ultrason yaptırdın fetal dna yaptırdın korkacak hiçbir şey yok demişti hatta. inşallah senin de durumun bundan ibarettir de hemen haftasını yakalar, stres yapma canım. ultrason ölçümleri her zaman doğru olanı vermiyor ne yazık ki