Mervebbcggf asla acı yok önce onu söyleyelim sadece çekiştirme hissediyorsun ve hep hissediyorsun ama benim çok hoşuma gitti çekiştirmeler🥰 bebeği çıkardıkları ve o sedyenin üstünden sana gösterdikleri an o ilk karşılaşma mükemmel🫢🙈, ben böyle şeyleri pek romantize etmem ama gerçekten gördüm ve gözlerim doldu direk❤️ uzun mu sürdü ye gelince benim çok uzun sürdü spinalde çok kastım kendimi ama iğne fobim var biraz ağrı oluyor tabi ama abartılacak kadarda değilmiş dedim, bir de dikimden sonra 10 dk tansiyon takibi yapıldığı için geç indim hatta eşim korkmuş eşim iyi mi demiş ebelere🥰🫢geldiğimde ağrım acım yoktu sadece kanamam çok olduğu için karnıma bastırıldı o canımı çok acıttı hatta tutmaya çalıştım ebem biraz kızdı sonrasında biliyorum canın acıyor ama yinede senin iyiliğin için yapmak zorundayız kusura bakma dedi🥰 doktorum bana çok güzel bir ağrı kesici vermiş, resmen adet sancısı gibi belki hissediyorum sancıyı belki hissetmiyorum (adet sancılarım çok az olurdu) nerden anladın ağrı kesiciyi diyeceksiniz😂🙈 ben ağrım az diye akşamki ağrı kesiciye gerek yok dedim yürek yiyip sonra sabah sancıyla kıvranarak yaptırdım 😂😂😂 siz siz olun doktorunuza güveniyorsanız bi ilaç yazdıysa istemiyorum demeyin acınız yoksa bile😂😂 çok uzun oldu umarım okursun🥰🥰🥰 sağlıkla kavuş inşallah 🙈