Esmam_ela25 benimde iştahım yoktu başlarda sen gibi gebe izlenimde ki ebe bana dedi ki neyi seviyorsan sadece onu ye o zaman bebek zaten kendi kendini besliyor ilk üç ay sen yiyebildiğini ye dedi. Ben de turşuyu çok yiyordum yıkayıp yıkayıp yedim o dönem tek midemi bulandırmayan o gibiydi sanki. Sonra havuç yemeye başladım ve aniden mide bulantılarım kesildi şuan 19 haftalığım verdiğim 6 kiloyu kuvvetle geri aldım midem genişledi sanki😁