Ebru-29 Evet muhtemelen o yüzden oldu. Ben Orta halliyim aslında belim de ince değildi öyle pek, hafif göbişim de vardı 56 ile kaldım zaten. şuan 69um. 70 diyelim ehehe🤪 Hcbisey sürmedim dediğim gibi ama catlamadım. Genetik bişey. sürsenizde muhtemelen catlayacaktınız😊