seymasalehi Kızlar 5 haftalık hamileyim aşırı derecede bel ağrım ve belimin sol tarafında batma hissi var sizlerdede oldu mu ? Normal mi ?
Zeehraaaa seymasalehi her gebelik kendine özeldir bende de oldu 11 12 Haftalar arasında çok kötüydü zayıfım ve vücuda ağırlık biniyodu bel ağrısı çok oldu. Şimdi kilo falan aldım geçti