bambiriver11 Kızlar ara ara karnımın belli bölgeleri gerilip uyuşuyo gibi oluyo toplanıyo karnımda 35+3 deyim , ne demek oluyo bu bileniniz varmı ? Agrım sızım olmuyor ama
Blueberry0 bambiriver11 33+3üm bende de var baya. 3 Gün önce kontrolüm vardı. doktoruma sordum normal dedi