aysecakir ben de öyle az hissediyordum hatta endişelendim normalde de çok hareketli bi bebeğim Yok ama sayamayacağım kadar azdı yani belki hiç Yokmuş gibi. Kontrole gittim dün bebeğimin kafası yukardaymış ondan çok hissetmezsin Dedi içim rahatladı. Sen yine de bi doktoruna görün ya da sağlık ocağına Pazartesi.