Saraclkblk canım benim kızım 36+1 doğmıştu 4 hafta gelişim geriliği vardı. Ama benim emzirmeme izin vermişti. Evden sağıp götürüyordum emzirme saatlerinde yanına alıyorlardı 20 dk. Hiç korkma sakın ağlama sütün azalmasın bebeğin yakında yanına gelecek.. şöyle düşün sende iyileşmiş olacaksın ona çok daha güzel bakacaksın ♥️🙏