Merhaba kızlar gebeliğimin 15.haftalarından itibaren sağ göğsümdeki kemik çok fazla ağrıyor sancıyor ve hareket ettikçe batıyordu şuan 28 haftalığım ve yaklaşık 3-4 gündür 2 göğüs kemiğimde de aynı ağrı oluşmaya başladı. Sütyen takamaz duruma gelmiştim yarım atlet kullanıyordum artık onu dahi kullanamıyorum sanki kemiklerim sıkışmış kırılmak üzere gibi uyku anında sağa sola dönerken dahi çok acı çekmeye başladım. Bu durum normal mi yaşayan var mı?