Sarekrts Ben sabah saatlerinde leke ile gitmiştim. Hemen ıgne yaptılar açıklığım falan olunca gecesine doğum yaptım. Doktorum 24 saat geçmediği için iğnenin faydası olmadı dedi. Nefes alıp verirken solunumunda sıkıntısı vardı bebeğimin gelişmediği için o yüzden okadar yattı. Şimdi 4 yaşında 🤗 inşallah olumsuz düşünme sen sağlıkla kucağına al