Monise Kızlar dün sabah planlı sezeryana girdim Kocaeli şehir hastanesinde doğumum oldu sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim
Leylayz Monise merhabalar çok geçmiş olsun benim de ikinci gebeliğim ve bu da sezaryen muhtemelen sormak istediğim ilk sezaryen ile arasında zorluk var mıydı aynı mıydı. Birde bende araştırma hastanesine gidiyorum memnun kaldınız mı hastaneden tabi ben başka ildeyim
Kader5138 Monise ilk dogummu daha zor ikinci mi bnm ilk doğumum çok güzeldi herkes ikinci daha zor geçer diolar bide genel mi spinal mi oldunuz
Azracagla Monise aynı yerden mi kestiler canım bende bunu merak ediyorum ve acı kesik acısı aynı mıydı daha mı azdı 🌹
myworldd_ Monise ilk doğumum zorunlu sezaryendi fakat şimdi 36 haftamdayim son 28 günüm kaldı acaba doktor yine sezaryen der mi bilemem
Monise Leylayz benimde çok büyük kaygılarım vardı ilk sezeryanım ne kadar iyi geçerse ikinci sezeryan zor diye söylüyorlardı fakat o kadar güzel geçti ki özel hastahane de doğursaydım bu kadar güzel doğum olabilir miydi bilmiyorum
Leylayz Monise MaşaAllah ne güzel peki ilk gebeliğiniz ile bunun arasında ne kadar süre var. Benim doğum zamanı kızım iki yaşında olacak
Cerry Merhabalar benımde 2. Sezeryanım olacak ve etraf zor gecıyor dıyor hep açıkçası korkuyorum biraz 😐 bırıncıyle aynı mı yanı benim güzeldi ilki şükür hiç sorunum olmadı🙏🏻 Buda inşallah öyle geçer 🙏🏻🙏🏻
Monise Cerry inşallah dilediğiniz gibi geçer tabii ki ağrılar oluyor ama kolay değil kesik atıyorlar sonuçta herşey gönlünüzce olsun :)
Kader5138 Monise ayy çok teşekkür ederim Perşembe günü sezeryan Olcam çok rahatladm sayenizde 🥰 sağlıkla büyütün bebisleri kaç gün hastanede kalicaksiniz acaba 2 gün kalmak mecburi mi
Monise Kader5138 48 saat diye biliyorum ilkinde de 48 saat kalmıştım bunda da öyle dediler ama bazı hastahaneler erken çıkartabiliyor diye duymuştum
Monise myworldd_ benim ilki de sorunlu sezeryandı bunda da aynı şekilde makat geliş olduğu için zorunlu sezeryan oldum
Kader5138 Monise bnde şehir hastanesinde doğum yapicam imza atıp cikilabiliyormus ins bnm sezeryanimda güzel gecerde hemen imza atıp çıkarım kızıma kavusurum hemen
myworldd_ Monise benim doktorum ajanlık hiçbir şey demedi ilk kızımda sancıyla hastaneye gitmiştim normal doğum diye 3-4 saat sonra anne karnında kakasini yapmis suyumla birlikte geldi işte sonra acil sezaryene alınmıştım
Eda91- Monise merhaba Benimde ikinci gebeliğim. İlki sezeryandı. Şuan 17. Haftamdayım. Sanırım ikincide sezeryan olur diye düşünüyorum. Yurt dışında doğum olacak. Bende merak içindeyim. Benim bu hamilelik sürecinde karın büyüdükçe dikiş yerleri acıyor mu onu merak ediyorum.
Monise Eda91- canım benim bu oğlum abisine göre biraz daha kilolu doğdu ama dikişlerimde herhangi bi sorun olmadı çok şükür 🙏