Hamilelik10 Ben gidiyorum canım doktorum yasemin çakar çok iyi bi insan herşeyi detaylı anlatıyo bn 10 yıl önce dogum yaptım sezeryandı şimdi 2. Hamileyim normal olabilirmi dedim son güne kadar bekleriz sancın ve açılmana baglı dedi yani sezeryan olur illa diye tutturmadı doğum ücretlerine de zam geldi yeni normal sanırım 1700 fln tam emin değilim sezeryan 2.150 öyle hatırlıyorum .