yagmurrrra Sevil1996 bende 10+6 ikili test için randevu aldım 12+5de gidicem cinsiyetlerini öğrenicekmişiz orda merakla bekliyorummm. Tek yumurta ikizi benim
Mes745555 Ozgednc 7.hafta da mı ikiz olduğunu öğrendiniz ben de 5+3üm beta hcgm 2 gün önce 8.340 çıktı dedim acaba ikiz mi
Kayaeliff Sumsumm bende 30 haftalık oldum hazırlık yaptınız mı acaba neler aldınız fıjrınıze ıhtıyacım war
kardelen25_ Sevil1996 11+2 de bir kız bir erkek dedi doktorum. 14+2 de ikiside kız dedi. Bır gün sonra devlet hastanesine gittim o da bir kız bir erkek dedi şimdilik bekliyorum. Biraz daha buyusunler netleştirmek için tekrar gidicem 😄
Sibel_yay_46 kardelen25_ Çünkü ikizler genellikle ailen gelen birşey genetik yani özellik anne ikiz ise olasik daha çok artılar
Negif Sevil1996 17+6 çift yumurta ikizi bi kız bi erkek bekliyorum hayırlısıyla sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah 🌸☺️
sacmalamakizim Acaba nasıl ikiz gebelik oluyor, 2 gün üst üste yumurtlayınca mı acaba bunu merak ettim 😂