1prensesannesi__ Catlama dündü degerlendiremedik ama onceki gun degerlendirmistik simdi sırada bat beklemek var ama sanki cok üzülmeye basladım ben kendimi cok kötü hissediyorum siz nasilsiniz naptiniz nasil geciyo bu ay
annebalim 1prensesannesi__ moralinin yüksek olması da çok önemli kendini kötü hissetme kafana takma canım
nazli0306 1prensesannesi__ bat 25 kasım testte yptım bn dayanamayıp https://imgyukle.com/i/yuMXix https://imgyukle.com/i/yuMjyv
prensannesii_ 1prensesannesi__ ilk gebeliğin hemen mi olmuştu canim sanki bi posta oyle görmüştüm simdi doktora gittiniz mi herhangi bi sorun var mi
Derennn700 1prensesannesi__ benim bat 27 şimdi görünüyor erken gebelik yaptım pozitif çöktü fakat kan vermeye gittim malesef negatif çıktı artık hayırlısı diyelim
1prensesannesi__ annebalim aslında artik stres yapmiyodum adetimde düzene girmisti ama bu aksam bi bosluga düştüm sanki bi hüzün kapladı depresyonda gibi hissettim kendimi 🥺
annebalim 1prensesannesi__ yaaaa aç bi enerjik şarkı düşünme hiç kötü şeyler kendine pozitif yaklaşşşş
1prensesannesi__ nazli0306 ay var gibi canım 🥰 hemde iki testte de gozukuyo zaten adet gunune de 2 3 gun var bu kadar silik cikmasi normal gecikmenin ilk günü kan ver canım daha yuksek bi sonuc alirsin insAllah 🥰 simdiden tebrikler
1prensesannesi__ nazli0306 insAllah canım hatta yarın bile kan verebilirsin ama iki gunde bir vermemek icin gecikmeden sonraki gun kan ver yüksekcikar zaten 🥰
nazli0306 1prensesannesi__ teşekkür ederim ewet boşuna da umutlanmak istemiyorum gecıkmeyı bekleyıp öle kan vereyim en iyisi darısı sıze inşallah 🥰🙏
1prensesannesi__ annebalim bi sabah olsun hayirlisiyla yine kendimi oyalamam gerek dedigin gibi sarkilarla mutfakla falan oyalanirim dolaşırım falan su 14 gunu stres yapmadan gecirmem lazım 🥰
1prensesannesi__ prensannesii_ evet canim ilk gebeligim ilk aydan olmustu tabikide sans isi biraz nasip ama 5 ayda süründürcegini dusunmemistim doktora gitim yumurtaliklarin iyi dedi 1 sene olmazsa gel dedi
1prensesannesi__ nurellmas7 bilemezsin benim ilk gebeligimde 4 5 haftaya kadar hic belirtim yoktu sonrasi sadece bas donmesi 5 aydan sonra bulantim baslamisti
Minikkelebegim13 @1prensesannesi__ Bu ay değerlendiremiyoruz🥺 Regl sonrası 2 kere değerlendirdik ama sanırım yumurtlama olmamıştı daha yani uygulamaya göre öyle gösteriyordu. Yatılı misafirim var bir haftalığına o yüzden başka değerlendiremiyoruz şuan sonrasında da yumurtlama günleri bitiyor olarak gözüküyor uygulamada🥺 Yumurtlama günleri harici günlerde gebelik olması mümkün değil mi peki sonrasında değerlendirsek kesinlikle olmaz mı yoksa ihtimal var mı bu şekilde yumurtlama günleri dışında değerlendirip hamile olan var mı acaba?
1prensesannesi__ Minikkelebegim13 tabikide öncesinde olmasinda fayda var sperm rahim kanallarinda 72 saate kadar canli kalabiliyo ama söyle soyliym takvim hesabi herzaman dogru olmuyo erken ya da gec olabiliyo bi ayda iki kere yumurtlama olabiliyo dusa girmeyi dert etiyosaniz misafir var diye esin aksamdan yikanir sen sabah uyaninca birisi yazmışti bi kere hemen banyoya girmeyin sabaha kadar oyle kalsin diye faydali olabilir ve pes etmeden devam et
1prensesannesi__ Derennn700 27 icin erken olmus ama demekki test bozukmus ilerleyen zamanlarda tekrar test yaparsin
prensannesii_ 1prensesannesi__ yani görünür Dr hic bi problem yok eşiniz bakındı mi erkekler de çıkıyormuş ya sonradan. Ama 5 ay da kısa bi süre aslında ama beklemek çok zor tabi Rabbım te zamanda sağlıklı hi gebelik nasip etsin canım
Merve-metin 1prensesannesi__ bat 18 kasımdı gecikmemin bugün 5.günü test yaptım çıkmadı önümüzdeki aya artık inşallah 🙏🏻
Minikkelebegim13 1prensesannesi__ bu hafta bir kere değerlendirebildik bide regl sonrası 2 kere değerlendirmiştik hayırlısı bakalım