Merhaba anneler bugün kontrolüm vardı bebişimin herşeyi yolunda çok şükür ama kalbinde hafif bir parlaklık görüldü doktor tek başına olması kötü birşey olacağını göstermez çoğu bebeklerimizde görüyoruz bi sorun çıkmıyor genellikle dedi haftayada detaylı ultrasonunum var ondada doktorun detayli inceler gerekli açıklamayı yapar zaten dedi.
Böyle birşey yaşayan oldu mu
Olduysa bir sorun çıktı mı ileriki zamanlarda bu parlama geçtimi