İyi akşamlar arkadaşlar 20 haftalık hamileyim çok kötü şekilde ishal oldum nasıl geçiririm karnıma kramplar giriyor bu 4.gebeliğim ama ilk defa başıma böyle bir şey geliyor tek korkum bebeğimin suyunun azalması nasıl geçirebilirim başına gelen var mı?