Tugbaer1 3 gündür yürüyemiyorum pelvik ağrısı çekiyorum sanki sezaryen olmuş gibiyim duvarlara tutunarak yürüyorum bacaklarım ayrılmıyor. 38. Haftalardayım. Ne yaparsam geçer? Spor denedim yine aynı oluyor yürüyüş yapsam kat ve kat artıyor
Yagizinannesi_ Tugbaer1 Bende 20+3 ama aynı durumu yaşıyorum hatta geçn biri komik yüryorsun bile dedi😂 sinirlerim bozuldu nasıl geçicek anlamadım
Minikfasulyem_26 Tugbaer1 ayni sey bendede var ben magnezyumla rahatladm ama sizin haftaniz ileri yutmasnz daha iyi
Ozik Tugbaer1 39. Haftamdayim bende aynı şekilde yuruyemiyorum. Kendimi hayat bilgisindeki Mennan gibi hissediyorum.
Tugbaer1 Yagizinannesi_ benim ki hani spor yaparsın da soğumadan direk uzanırsın sonra kalkarsın her tarafın et kesmiş gibi olur aynı öyle özellikle pelvik kaslar 😅
Tugbaer1 Minikfasulyem_26 magnezyum kullanmam gerekseydi doktor önerirdi ama hiç bir şey demedi herhalde doğum yakın diye