Meleknur52 28+3 haftalık gebeyim saçımı boyatmak istiyorum omre boyatan oldu mı bebeğe biz zararı olur mı
gamzecgr Meleknur52 boyayla Ombre yaptircaksaniz sıkıntı olmaz ilk 3 aydan sonra boyatabilirsiniz diyor doktorlar genelde ama açıcı ile yaptırmak istiyorsanız çok çok zararlı gebelik dışında bile zararlı gebelikte tehlikeli olabilir önerilmiyor
skuscu Meleknur52 bi süre dayanın kücück kremin bile etkisi olurken boyanın olmicanı düşünmeniz bile yanlış bence . Boya kokusu oldukca ağır ve onu bekleticeksiniz
Gsanalika58 33 hafyalıkken saçımı boyattım ben cila ve açıcı yaptırdım sarı birşeyde olmadı saçımıda kestirdim bebek saglam :)
skuscu Meleknur52 biraz dişinizi sıkmanız sizin için en iyisi olur baskasında etki olmamıs olabilir kestiren boyatan yokmu var Ama Allah korusun bebeğe bi etkisi olsa doğduğunda onu her gördüğünde o pişmanlıkla dayanabilir misiniz böyle düşünün