Momandmery Merhaba kızlar çam sakurada doğum yapanlar acilden giriş yaptığınızda alttan muayene mi oldunuz sürekli bana biraz garip geldi tecrübesi olan paylaşabilir mi orada doğum yapan
EslemBosnak Momandmery ben acilden gitmiştim bir keresinde alttan muayene edicem demişti kabul etmedim normal baktı aynı cihazda her iki alette var ama bana bunu teklif ettiğinde daha 4 aylıktı gebeliğim son haftalarında ya da doğum anında alttan muayene etmek doktorun tercihine bağlı
Suprizzm34 Bana gün verdi orası acilden alınıyormus gün ben simdi o gün giidcem bana alttan mı bakıcak ben sezeryanım ama
Metehanismommy Evet ben 20 gün önce doğum yaptım orda sezeryanla önce alttan bakıyor açılma var mı diye eğer acilman varsa öncelikli olarak aliniyorsun ameliyata
Momandmery Metehanismommy Memnun kaldın mı canım ilk bebeğin mi hayırlı olsun bu arada bize de biraz tecrübelerini anlat nasıl davranıyorlar
Yigit_Yagiz_Moms Metehanismommy merhaba bende orada takipliyim. Doğumun orada sezeryan olacak size kaçıncı haftada sezeryan günü verdiler?
Metehanismommy Momandmery biraz kalabalık doğum servisi o yüzden istediğin gibi bir ilgi goremeyebilirsin bide sana tavsiyem yanına yiyecek birşeyler götür komposto çorba süt yapicak biseyler yiyecek olsun yani çünkü hastanenin verdiği yemekler pek iyi değil
Momandmery Metehanismommy Eşler gelirken getiremiyor mu canım istesek geleceği zaman alıp getirse sokamaz mı
Yigit_Yagiz_Moms Metehanismommy bana da 37. Haftada gel gün veririz dedi doktor. Teşekkür ederim cevapladığınız için
Metehanismommy Momandmery sokabilir biz ilk gün sıkıntı çektik o yüzden sen tedbirli ol diye söyledim
EslemBosnak Momandmery hayır henüz doğum yapmadım ordada devam etmiyorum ben memnun kalmadım çünkü kadın doğum bölümünden
Momandmery Metehanismommy Merhaba sizi rahatsız ediyorum gine ama birşey soracaktım Kaçıncı haftada nst ye bağlandınız çam sakurada