Sanırım aylardır burda doğum hikayelerı okuyorum dün 381 de doktor kontrolüne gıttım doktor iri bebek kolu takılır vs moralımızı bozdu sezeryanla yonlerdırmek ıstedı ama benım ıkıncı gebelıgım ve ilk doğumum normal bütün gece uyuyamadım ve gece başka doktor buldum sabah erkenden geldım 4 cm acılma ve kanamam baslamıstı 11 de yatısım yapıldı 1230 da dogurmustum hıc inancımı kaybetmedım üç kez ıkındım yarım saat sunı samcı aldım o kadar kolaydıkı bı avaz’da dedıklerı bu olsa gerek allah isteyen herkese nasıp etsın böyle doğum kılosu 3840 boyu 51 cm iri bebek genetiği mız var ama çok şükür saglıkla geldı herkese nasıp olsun ınsallah