Meleka123 23+2 haftalık hamileyim bebeğimin hareketleri önceden karnımın üstünde hissederdim bi kaç gündür göbeğimin altında alt kısımda hissediyorum orda pıtır pıtır atıyo. Bu durumu yaşayan var mı sebebi ne olabilir scaba bilen yardımcı olursa sevinirim
Snm06 Meleka123 bende 22+3 um ara sıra yukarıda sabahları aşağıda keyfi isteyince karnimin tam ortasında 😂 canı nasıl isterse öyle hareket ediyor
Cyln00 Meleka123 merhaba aynısı bana oldu baş geliş pozisyonunda olunca o kısımda hissediliyor bide haraketinde azlama varmış gibi hissediyor insan hatta korkup doktora gittim srada böyle yer değiştiriyolar ondan olur dedi doktor
mervemurat16 Meleka123 yer değişiyor ondan olabilir 29+1 im ilk hareketinden beri hep aşağılarda oluyor bazen üstlere çıkıyor
Ecemnm Meleka123 benimde hep yukardaydi 22+5 im bu aralar aşağıda kasık bölgesinde hissediyorum baş geliş pozisyonuna dönmüş dedi doktor bazen yukarı çıkıyor ama bir 5 gündür aşağıda hissediyorum
Cyln00 Meleka123 aynı bende korka korka doktora gittim doktor görmüyomusun bi dk durmuyor dedi ben eski pozisyonunda dışardan bile hissediyordum haraketini ama bu pozisyonda çok minik hissediyorım kasığımın oralarda için rahat olsun ama yine de haraket hiç hissetmezsin o zaman doktora gitmek şart