Kızlar merhaba. 1 aylık bebeğim var. Anne sütü artı mama şeklinde ilerliyoruz. Memeyi her istedikce mamayida 3 saat arayla veriyorum ama geceden beri beslenmeyi kabul etmiyor. Memeyi bir emiyor bir bırakıyor mamayida hiç almıyordu. Daha demin verdiğimde içti 10 dakika sonra fışkırır tarzda kustu. Sütüm çok gelmeigi için mama veriyorum doktor kontrolüyle. Eşim geldiğinde hasteneye gideceğiz. Niye böyle oluyor ki? Aklıma yitirmeme ramak kaldı