Arkadaşlar 7+2 deyim. Bugün midem bulanmamaya başladı göğüslerimde öyle çok hassas değil. Düne kadar sürekli uyuyodum bugün çok uykum da gelmedi. Nedense korkmaya başladım. Geçen hafta bebeği ve kalp atışını duymuştuk çok şükür. Ama şu an nedense korkuyorum. Böyle olanınız var mı 🥺 normal midir 🥺