Herkesinn pozitif doğum hikayelerini okurken çok mutlu olurdummm evett işte buda benim doğum hikayemmmm pazartesi günü kontrolum vardı doktorum kalp atışının yavaşladığını söyledi ve doğumhane de tekrardan nst çektirmemi istedii doğumhanedeki doktorum eski nstme bakınca sancimin olduğunu muane olmamı söyledi bende sancım yoktu korktumm muane olmadım tekrar nst çektirdim kalp atışınin duzeldigini söylediler eve gittim yarım saat yürüyüş yaptım hafif hafif sancılarım devam ediyordu gece ara ara sancılara kalktm uyandım Sabah oldugunda bir kötü mide ağrısı bulantısıyla kalktm dayanamacak derecede mide ağrım vardı sonra oda geçti öğlene doğru sancılarım başladı bu arada bir haftadır hafif hafif sancım oluyordu sonrra ishal olmaya başladım iki üç kere dedim sonunda gideyim artık dogumhaneye girdiigimdee doğum baslamiss dediler ben sokkk asıl ondan sonra başladı ben ilk doğumunda bu kdr ağrı çekmedim aşırı aşırı ağrım oldu zor dayandım desem yeridir altı yedi ıkınma sonucunda soonunda çıktı çocuk ama bende bittimmm… Kızımı görünce bütün ağrılarım sonlandı Allah’ım herkese nasip etsin inşallah ağrısız doğum😊