Arkadaşlar tüp bebek tedavisi görüyorum geçtiğimiz pazartesi günü transfer oldum. Bugün 8. Günüm fakat 2 gündür hafif kanamam var doktorum erken ama bi beta hcg bakalım dedi sonuç 6.66 çıktı benim biraz tadım kaçtı sizce şuanlık bu değer normal mi başına gelen var mı?