Merhaba kızlar, 35. Haftada uçak seyehati yapacağım doktor raporuyla. İnternette tüm kaynaklarda 35. Haftanın son gününe kadar binilebilir diyor yasal olarak, türk hava yollarının müşteri hizmetlerini aradım onlar da binebilirsiniz dedi ancak sorun şu ki görüştüğüm bi doktor ve bi kaç arkadaşım 34. Haftadan sonra çalışanlar uçağa almıyor sorun çıkarıyor diyorlar Lütfen binen birisi varsa yazarsanız çok sevinirim.