Momandmery Merhaba kızlar Gebelikte göbek meme bölgesinde özellikle tüylenme yaşayanlar oldu mu doğurunca dökülüyor diyorlar ama tecrübesi olanlar bizlerle de paylaşsın lütfen neler yaptınız yada önlemek için
Nur5516 Momandmery göbeğimde oldu muayenelerde utanıyorum ondan dolayı alıyorum temiz oluyo enazından
Zulalg Momandmery bende yaşadım almayın diyorlar sonra dökülecekmiş almıyorum bende ilk zamana göre rengi açıldı ama tüylerin ilk çok tuhaftı erkek göbeği gibi
Momandmery senafa_ Benimde ilk gebeliğim tek umudum dökülmesi hormonlardan ve kullanılan ilaçlardan olur diyorlar ama bakalım
Momandmery Nur5516 Canım çok belirgin kıl gibi köklü değilse almayı da tavsiye etmiyorlar bu sefer hiç başa çıkamazsın doğumdan sonra
Nur5516 Momandmery köklü benim yani beni rahatsız ediyor normaldede tüylerim siyah belli oluyor beyaz sarımsı olsa almazdım
Rynryn Off benim ikinci gebeliğim ve hamileyken resmen erkek oluyorum hele yüzümde çıkıyo sakal yani bildiğin sinir bozucu ilkinde doğumdan sonra hepsi dökülmedi bi kısmı kalmıştı
Momandmery Rynryn Düzenli kullandığın ilaçlar var mı canım ne kullanıyorsun acaba yan etki olabilir mi tüylenme gibi mi kıl gibi mi oldu