Bnm ilk gebeliğim de oğlumda doktor bni çok korkutmuş tu kafası küçük diye bni riskli gebeliğe yollamıştı dogumumu çok az kala gittim oradaki doktor dedi sen niye korkuyorsun bebeğin sağlıklı birşeyi yok falan demişti.bazilarina büyük bazılarına küçük diyorlar bnde çok araştırdım o günlerde genetik de olabiliyor korkma önemli bişey olsa yönlendirme faln yapardı farklı şeyler söylerdi