tatlibebegim_ Günde bi tane pregnom diye vitamin kapsül kullanıyorum onu ne zamam içsem kusuyorum arkasından, sabahda içsem gece yatarkende içsem aynı neden midem bulanıyor anlamıyorum ki 😒
aslhnkrts9 tatlibebegim_ aynısından bende içiyorum içince naneli şeker atıp ağzıma uyumaya çalışıyorum çok fena bulantı yapıyor ve kaşınmaya başladım içtiğimden beri ¾ günde bire düşürdü yine aynı
melike81_ tatlibebegim_ bende vitamin ilaçlarını yazdıgı günden beri 5 gün içemedim bile her defasında kustum özel ilaç omega 700 tl verdm bide içmedm bende 1 ay boyunca hiç ne hap ne bişi sadece prilam içtim doktora gittim bugun bebekde gayet iyi dedi içemiyormmdedim yani miğdem kabul etmiyor
Tubissyy tatlibebegim_ ilacı kahvaltıdan 1 saat sonra kullanıyorum sonrasında da yaklaşık 1 saat bi şey yiyip içmemeye özen gösteriyorum yoksa bulantı kusma bende de yapıyor
Kelebek1_ tatlibebegim_ kan ilacından öyle olmuştum ben sabah içilecek yazıyordu onu içinde mahvoldum kustum kusmaya çalıştıkça kötü olmyşrum doktor yemekten sonra ak demişti öyle yapınca düzeldi ama sende bi doktoruna söyle belki farklı bi önerisi oldu
Elifff4141 Bende aynı ilacı kullanıyorum ve bende kusuyordum . Sabah kahvaltıdan yarım saat sonra için yine mide buşantısı yapıyor aşırı ama kusulmuyor en azından
tatlibebegim_ Elifff4141 sabah kahvaltıdan sonra içtiğimde daha fena kusuyorum akşamları 10 gibi içiyorum 1 saat sonra kusuyorum çok ağır bi kokusu var
aslhnkrts9 tatlibebegim_ benim ellerimde minik kabartılar çıktı kırmızı ben ilaçtan içindeki bişeyden dolayı diyorum önceden hiç yoktu
tatlibebegim_ aslhnkrts9 evett kabartıyorum kaşığım yeri tahriş oluyor sonrasında bide diretiyorum kusmamaya bana mısın demiyor içer içmez karışıyor midem
aslhnkrts9 tatlibebegim_ benim multivitamini kesti alerji gelişmiş dedi içeriği çok zengin olduğu için bulantı yapıyor dedi
tatlibebegim_ melike81_ bende tek vitaminle prilam kullanmay başladım yeni artık bende tek prilam kullanıcam diğerini kabul etmiyor midem 3 kilo vermişim kusmaktan bıktım
tatlibebegim_ Tubissyy evet benimde göbeğim kaşınıyor acaba çatlatmaya mı başlıyor diye söylenmiştim kendime ilaçtan mı acaba doktora söyleyecem bi tekrar içemiyorum başka ilaç verin diye
tatlibebegim_ Kelebek1_ söyledim bulantı için prilam yazmıştı işte hepten bırakmak istiyorum çünkü kendime eziyet ediyorum resmen
Kelebek1_ tatlibebegim_ ya evet zorla kusma olayı berbst bir kaç kez yaşadım ama o bile yetti hamileliği boyunca mide bulantısı yaşayanların Allah yardımcısı olsjn
tatlibebegim_ Kelebek1_ siz kaç haftalıksın ben şuan 16 haftalığım 12.haftda başladı kusmalar ne zamana kadar sürcek bilmiyorum artık boğazım tahriş oldu
Kelebek1_ tatlibebegim_ ben 24 haftalık oldum ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde kan ilacına başladığım zamanda yaşamıştım o dediğimi doktor kahvaltıdan sonra al diyince geçti zaten sonrasında öyle bi durum olmadı