Gamzeicecev size bir şey söyleyim mi doktorunuza bağlı bişi benim kendi doktorum yaptı ne yalan söyleyim canım çok acıdı kendimi çok kastım çok ağır eli wardı. Ama geçen gittim başka doktora inanınki hiç acımadı ben daha bekliyorum dewam etcek canım acıcak diye acır gibi olduğunda doktorum duruyo derin nefes al kasma kendini diyor dewam ediyor. Bitti dediğinde çok şaşırdım çünkü kendi doktorum yaptığında canım çok acımıştı. Muayeneye gelince doktor hiç bakmıyo üstüne örtü örtüp elini içeri sokuyor bu kadar