prensesannesi_2227 heffalump18 bnde ılk kızımda 6+2dı gttm kese var bebek yok dedi 1 hfta sonra gel hazır dedı gtmedm 8+2de özel dr. Gttm gorduk sukur smdi 2. Gebeym bunda da 5+0da gttm kese olusmus dedı 2 hfta sonra gl dedı hftaya gdcz ıns 9 hftaya kdr gormemk normal saklanıyolar sıpalar
Hazalamasi Benimde görülmemişti tam 6+2′de 10 gün sonra çağırdı gitmedim tam 9+2 de gittim bebeğide gördüm kalp atışınıda duydum herkeste farklı ilerliyor süreç