Kdrr_ozdmr34 Merhabalar bir hafta önce bebeğime erkek isim önerisi istemiştim sizden birkaç gün snra parçalı bir sekilde kanamam oldu acile gittiğimde bebegim iyi olduğu söylendi böyle bir durum yaşayan var mı acaba💐
Tnbarz Kdrr_ozdmr34 bebeğin plasentasının konumuyla alakalı olabilir onunla ilgili bi bilgi vermedimi bende de oluyor kanamalar plasenta aşşagıda ondan olduğunu söyledi doktorum bebekte bi sorun yok çok şükür
Kdrr_ozdmr34 Tahlillerin vs herşey temiz çıktı düşük tehliken var dedi bugün tekrar bı Dr gittim oda gebeligin yerleşmiştir vs gbi söyledi ama aklım devamlı bebeğimde acaba bişey oluyor mu var mi die dusunuyorum Tnbarz